If you can dream it, you can do it

Samen leren, samen groeien, samen werken, samen ondernemen is de manier om je droom werkelijkheid te maken.


POWER-TEAM OPLEIDING

Zes maanden focus en doelgericht ondernemen om betalende klanten aan te trekken.

DOEL:

  • Leren wat werkt en niet werkt als coach in het ondernemerschap.
  • Structuur en ritme in je werkwijze aanbrengen.
  • Jezelf als ondernemer zichtbaar maken.

Kortom…

We gaan 6 maanden er alles aan doen, om betalende klanten aan te trekken.


Wat gaan we dan doen;

  • Businessplan maken om daardoor een duidelijk fundament te hebben en van daaruit starten.
  • Commerciële doelgroep bepalen om de geldstroom op gang te krijgen.
  • Social Media activeren om zichtbaar te worden.
  • Realistisch plan maken hoe jij jouw potentiele klant gaat benaderen.
  • Trajecten uitwerken en verkoop manieren ontdekken.

Ook ontvang je vanaf de start;

  • Direct titulair Premium lid als je je aanmeldt voor het Power-Team.
  • 25% korting voor eigen website bij set up kosten en abonnement voor het eerste jaar.
  • Eigen pagina op de LCPG site (voor meer vindbaarheid en professioneler overkomen).

 

Power-Team traject;

  • 6 Power-team dagen

Start najaar 2020.
Datum worden in de zomer bekent gemaakt.
+ 8 Webinars  (voor de start, na elke dag, aan het einde).


——————————–
Programma Power-Team;

Voorbereiding dag 1:
Opschrijven: terugblik op de afgelopen drie maanden. Wat is er gebeurd met jou en (je toekomstige) bedrijf?

Programma dag 1: THEMA BUSINESSPLAN.

  • Bespreken van de afgelopen drie maanden. Wat is er gebeurd met je (toekomstige) bedrijf?
  • Doel lange/korte termijn.
  • Wat zijn jouw speerpunten voor het komende halfjaar.

Hoe ga je dit doen? Stappen-/ marketingplan maken.

Jouw onderneming.

  • Wat ga je exact doen?
  • Welke product of dienst bied je aan?
  • In welke behoefte wil je gaan voorzien?

Voorbereiding dag 2:

Eerste opzet van je SWOT maken. Inzicht krijgen in je sterktes, zwaktes, kansen, bedreigingen.

Programma dag 2: THEMA STERKTES EN ZWAKTES.

  • Jouw marketingplan bespreken en een begin maken.
  • Jouw SWOT-analyse.
  • Hoe ga je jouw klant benaderen?
  • Doelgroep verfijnen en commerciële doelgroep bepalen.
  • Mijn USP, hoe benader ik mijn doelgroep?
  • Concurrentie bekijken, hoe kan ik mezelf onderscheiden.

Voorbereiding dag 3:

Website teksten maken en/of aanpassen op vernieuwde doelgroep.

Programma dag 3: THEMA SOCIAL MEDIA ACTIVEREN.

Duidelijke strategie bepalen en volgen. SMART “to do” plan maken.

  • LCPG website optimaliseren:
  • Jouw LCPG profiel invullen en updaten.
  • De “do en dont’s” Website bouwen.
  • Social media activeren met als doel informatie en mijzelf laten zien.
  • Hoe je automatisch berichten in Social media genereert.
  • Blog schrijven, Social media klaarzetten, nieuwsbrieven maken e.d.

Voorbereiding dag 4:

Kapper, tandenpoetsen, kleding strijken en flink je teksten oefenen.

Programma dag 4: THEMA WERKBAAR TO DO PLAN.

  • We gaan professionele foto’s of video opnames maken van jou als coach.
  • Eerste deel: menukaart opstellen met daarin hapklare trajecten die ik kan presenteren tijdens kennismakingsgesprek.

Voorbereiding dag 5:

werk je presentatie of coachtraject uit op papier.

Programma dag 5: THEMA WORKSHOPS EN COACHTRAJECTEN.

  • Tweede deel; menukaart opstellen met daarin hapklare workshop en/of coachtrajecten aanbieden voor bedrijfsleven en/of particulieren.
  • Tips voor presenteren voor een groep.
  • Oefenen presenteren voor de groep.
  • Ontdekken wat voor meerwaarde het is, om jou te ontmoeten.
  • Uitwerken telefoonscript voor gesprek met klanten.
  • Oefenen telefoongesprek.

Voorbereiding dag 6:

Bied je diensten aan bij het bedrijfsleven en/of particulieren.

Programma dag 6: THEMA ULTIEME STAP VOORUIT.

  • Hoe je naast je zichtbaarheid op internet, je jezelf herkenbaar kan maken.
  • Netwerken, bezoeken inplannen.
  • Lijst met potentiële klanten maken om te bellen en afspraken te maken.
  • Potentiële klanten bezoeken en presentatie geven.

——————————–

De Trainers:

Marcel Sanders
Marcel is 25 jaar geleden in 4 jaar opgeleid als Life Coach en Trainer door Anthony Robbins en heeft daarna 8 jaar over de wereld in het Robbins Team als trainer/coach gewerkt. Hij is eigenaar van de Health Balance Group en trainer van de Life Coach Academy. 25 Jaar actief als Life Coach, grondlegger NAC Life Coach model de 4 B’s, auteur van 5 E-Books en maker van 6 online trainingen. Kortom: hij zet je gegarandeerd, op kort termijn, flink in beweging.

Chris van Erne
Chris is vele jaren werkzaam geweest in de automatisering, van werkplek beheer tot complexe netwerken en heeft diverse grote projecten gedaan voor onder andere Justitie. Door het geven van opleidingen op IT gebied, heeft hij ontdekt dat zijn passie toch meer ligt bij het werken met mensen. Daarvoor omgeschoold naar Maatschappelijk werker, en ook de opleiding van Life Coach bij Marcel. Eigenaar van Van Erne Coaching & Advies waar hij zijn echte passies kan combineren. Webhosting en webdesign en ondersteunen en ontzorgen van ondernemers. Kortom praktische en haalbare oplossingen voor de groei van elke ondernemer.

Investering:
Je hebt de mogelijkheid om in zes termijnen van € 149,- te betalen. Of één keer € 859,50.


Direct aanmelden of vragen, vul het onderstaande formulier in.